Učestala pitanja

FAQ

Učestala pitanja

Objekti koje obuhvaćaju naše usluge čišćenja su čišćenje stana ili kuće, apartmani, uredi, ugostiteljski objekti, poliklinike, frizerski saloni, stubišta.

Da, brinemo o okolišu i zdravlju naših klijenata. Koristimo ekološki prihvatljive proizvode koji su sigurni za djecu, kućne ljubimce i alergičare.

 

Naravno! Trudimo se prilagoditi svoje usluge prema potrebama naših klijenata.

Možete zakazati usluge čišćenja onoliko često koliko vam je potrebno – bilo da je to na tjednoj, mjesečnoj bazi ili po potrebi za jednokratna čišćenja.

Prilagođavamo se Vašim potrebama. Prilikom prvog dolaska poželjno je da
se upoznate sa osobom koja će čistiti Vaš prostor, iako nije obavezno.
Tijekom čišćenja ne morate biti prisutni, već možete iskoristiti
slobodno vrijeme za sebe.

Vrijeme generalnog čišćenje ovisno je o površini i vrsti prostora koji
se čisti. Za redovno održavane prostore potrebno je između 4 do 8 sati,
ovisno o stanju u kojemu se nalazi prostor.

  • Generalno čišćenje Vašeg doma
  • Čišćenje nakon građevinskih radova / uklanjanje građevinskog materijala
  • Parno čišćenje tepiha, kauča ili kreveta
  • Stropni ventilatori i radijatori
  • Vanjske površine (garaža, ostava)
  • Ormari s odjećom te unutarnje čišćenje ormara
  • Podizanje teškog tereta radi čišćenja
  • Brisanje prašine za igračaka

Sva sredstva i opremu za čišćenje osiguravamo mi. Vaše je samo da osigurate nesmetani rad naših zaposlenika.

Naravno! U tom slučaju nas kontaktirajte na navedeni broj mobitela.

FAQs

Plaćanje

Plaćanje za obavljene usluge je transakcijski račun.

Naravno! Račun izdajemo za svaku odrađenu uslugu.

Plaćanje za obavljene usluge se plaća po završetku usluge, osim ako nije drugačije dogovoreno.


Cijene za sve usluge su fiksne ovisno o veličini prostora koji se čisti, te stanju u kojemu se nalazi.

Naravno! Uvijek smo otvoreni za popuste za stalne klijente.

Minimalna narudžba ovisi o usluzi koju želite. Za jednokratno čišćenje minimalna narudžba je 65 €

FAQs

Ostala pitanja

Termin možete zakazati online putem obrasca ili putem našeg telefona.

Ne nudimo hitne intervencije, te za svaku uslugu potrebno je rezervirati minimalno tjedan dana prije izvršavanja usluge čišćenja.

Radno vrijeme servisa je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00 sati, a
subotom od 08:00 do 12:00 sati. Telefonski upiti i rezervacije termina radnim danom od 08:00 do 20:00 sati, subota 08:00 do 15:00 sati. Nedjeljom i praznicima ne radimo.

Osiguravamo diskreciju i sigurnost vašeg prostora i imovine tijekom čišćenja.

Naravno! Svaki dogovoreni termin se može promijeniti i otkazati minimalno 48 sata prije zakazanog termina bez naknade. U slučaju otkazivanja unutar 48 sati prije zakazanog termina, plaća se naknada u
iznosu od 100 % ukupne cijene rezervacije.

Na čišćenje uvijek dolazi ista osoba koje je kod Vas prethodno obavila čišćenje. Ponekad to neće biti moguće, ali paziti ćemo da kvaliteta uvijek bude ista.

Kako bi se usluga izvršila što kvalitetnije, molimo Vas da za vrijeme čišćenja zbrinete svoje kućne ljubimce.